<h1>Wat kunnen we voor je doen? </h1>

Wat kunnen we voor je doen?

We helpen graag per WhatsApp of mail!

Veelgestelde vragen

Waar blijft mijn bestelling?

Heb je voor 17:00 besteld? Dan pakken we jouw bestelling voor 18:00 in en brengen we deze naar PostNL. Deze doen er meestal één dag over om deze bij jou te brengen. Soms kunnen ze zich niet aan de belofte houden, en helaas kunnen wij daar weinig aan doen. We raden je aan track & trace in de gaten te houden. Is je pakket na meer dan 3 werkdagen nog niet bezorgd? Neem dan even contact op.

Volgens PostNL is mijn bestelling bezorgd, maar ik zie nog niks.

Lockpicksetjes en andere kleine items als flipperkaarten passen in brievenbuspakketjes. Erg handig, want dan hoef je niet thuis te zijn. Het onhandige is, is dat de postbezorgers geen scanners bij zich hebben. Op moment dat jouw pakket het sorteercentrum heeft verlaten, wordt deze als bezorgd gemarkeerd. Jouw pakket wordt ergens dezelfde dag nog in jouw brievenbus gestopt.

Mijn bestelling werkt niet als verwacht

Retouren mag in de meeste gevallen binnen 30 dagen. We hebben hier geen geautomatiseerd systeem voor. Je zal een retour per mail bij ons moeten aanmelden. Wij nemen de kosten voor de heenweg, de klant voor de terugweg!

Stuur ons een berichtje!

Contactformulier

© 2025 Lockpickshop.nl, Powered by Shopify

  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • iDEAL
  • Maestro
  • Mastercard
  • PayPal
  • Shop Pay
  • Union Pay
  • Visa

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.